معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه امسال مراسم ویژه تحویل سال نو در1665امامزاده کشور برگزار شد،گفت :در لحظه تحویل سال نو خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع)در جوار مضجع نوادگان ائمه اطهار(ع)،صلوات خاصه حضرت زهرا(س)را زمزمه کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری طرح ملی آرامش بهاری ، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی اظهارکرد : نخستین برنامه پیش بینی شده در طرح ملی آرامش بهاری ، مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار امامزادگان کشور بود که امسال این مراسم با حضور پرشکوه مردم عزیز در 1665 امامزاده برگزار شد.
 
حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه امسال خیل عظیمی از مردم ولایتمدار ایران اسلامی ، لحظه تحویل سال نو در کنار مضجع شریف اهل بیت (ع) ، فرزندان و نوادگان ایشان گذراندند ، افزود : مردم ایران اسلامی ترجیح می دهند در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان کشور و در فضایی معنوی ، سال نو را آغاز کنند و برای تحویل سال این امامزادگان بزرگوار را واسطه خیر و برکت قرار دهند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه یکی از برنامه های پیش بینی شده در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان ، قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا (س) بود ، افزود : برنامه های دیگری همچون؛ تواشیح ، سرود ، سخنرانی های مذهبی ، تشریح و قرائت دعای تحویل سال و مدیحه سرایی مداحان در این ویژه برنامه پیش بینی شده بود.
 
وی افزود: گلباران و غبارروبی قبور شهدا مدفون در جوار امامزادگان با حضور خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های تحویل سال بود.
/2759/